7.4.06

OAXACA --> ZIPOLITE

Hola,

hier zijn we weer, we hebben wat problemen gehad met het posten van berichten. De website blokkeerde telkens. Onze webmaster heeft het kunnen oplossen.
Momenteel zitten we dus in Zipolite, een zalig kustdorpje.
In Oaxaca hebben we nog Monte Alban (een grote site) bezocht en wat rondgeslenterd op de plaatselijke marktjes. Het was een zeer mooi stadje.
Op 4 april (plaatselijke tijd) hebben we ons verplaatst van Oaxaca naar Zipolite...met een sportvliegtuigske. Ja, jullie lezen het goed. We hebben geen bus genomen omdat we dan opnieuw een dag kwijt waren (busreis was 9u). Met het vliegtuigje voor 7 man stonden we op 40 minuten aan de kust. Het vliegerken zwiepte van links naar rechts en van omhoog naar beneden, maar landde veilig. Daarna hebben we een taxi genomen naar Zipolite, waar het schitterend verblijven is. Het is hier een paradijs. We slapen in een hutje, rusten in de hangmatten, zonnen aan de wilde zee, genieten van een cocktailke in een tropische bar aan het strand, ...
Vandaag blijven we nog een dagje aan het strand en dan nemen we om 19.30u de nachtbus naar San Cristobal de las casas.
Hasta pronto amigos,

Winke en Steven.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mariakerke zegt:Elaba,
Wel wel wel, het komt daar allemaal dik in orde geloof ik hé? In hangmatten liggen, zonnen aan de zee, cocktailke bij de hand,... niet slecht zelle. Maar dat ge nondepie gelijk hebt. En dat heilig maagdeken zal jullie op jullie verdere reis alleen maar geluk meer brengen. Hou het in de gaten. Jaja, als ge zelfs een zwiepend sportvliegtuigske overleeft... Olé! Dit is aan jullie verhalen te lezen nu al een reis om nooit meer te vergeten. Ben steeds wat jaloers als ik het lees.
Geniet er daar nog maar goed van. Maar toch niet te veel cocktails achterover kappen hoor!!!!
Hier is zonnen er nog steeds niet bij want ook al schijnt ze, het is toch te fris aan de vis hoor.
Maar nen cocktail is zo gepiept ewaar. Weliswaar met een minder schoon decor maar allé gauw, we zijn rap content.
Nen dikken knuf aan elkaar.
Yow.

Anoniem zei

Jawadde!
Ik zal nog maar een beetje verder dromen...
En de manier waarop je't vertelt, doet me nog meer dromen van rust, zon, zee, strand, enne... ja, de cocktailkes ook!
Ik heb vanmiddag tante Carine en nonkel Sieraar gezien, ze zijn hier bij mij in de buurt een "kort" fietstochtje aan 't presteren (40 km). Ik wou eerst meegaan, maar ik vrees dat ik dan de eerste week mijn zetel niet uitkon, met dat glooiende landschap hier en zonder versnellingen op mijne velo! Vandaaar wijselijk besloten hen maar alleen te laten afzien :-))
Allé, hasta la próxima y mucha suerte!
Angélica de Belgica!